Posty

Wyświetlanie postów z maja 24, 2020
Obraz
29 maja 2020 r. Temat: ALFABET Plan lekcji: 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Powtórzenie i utrwalenie wiadomości i umiejętności uczniów w zakresie znajomości liter i nauki czytania podczas pracy z wykorzystaniem programu edukacyjnego. Wyszukiwanie miejsca głosek w podanych schematach wyrazów 2 - 3 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) . Zabawy na platformie edukacyjnej pisupisu.pl. Praca plastyczna: kolorowanie litery na którą zaczyna się moje imię i ozdabianie jej – technika dowolna. 4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Zabawy na plaży: chodzenie wzdłuż narysowanej linii. 1.Wyszukiwanie miejsca głosek w podanych schematach wyrazów. Proszę kliknąć w link: https://learningapps.org/view1098390 2.Wejdź na stronę pisupisu.pl- gry edukacyjne dla dzieci , następnie kliknij PRZEDSZKOLE, potem ALFABET I CYFRY , następnie wybierz słowo na literę dopasuj literki znajdź literę znajdź literę - małe litery znajdź literę - wielkie litery  znajdź i zaznacz wszystkie
Obraz
28 maja 2020 r. Temat: ALFABET Plan lekcji: 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Utrwalenie poznanych liter z wykorzystaniem tradycyjnych metod oraz narzędzi multimedialnych. Układanie wyrazów z poznanych liter i ich odczytywanie. 2 - 3. Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Nauka słów i melodii piosenki "Alfabet". Wyszukiwanie takich samych sylab (memory sylabowe). Dobieranie podpisów do obrazków. Dobieranie par - memory (obrazek - wyraz). 4. Wychowanie fizyczne (2 godz.) Zabawy ruchowe w parku z wykorzystaniem naturalnych przeszkód. 1.Układanie wyrazów z poznanych liter i ich odczytywanie, proszę kliknąć w link:  https://learningapps.org/view490632 2 .  Nauka i wspólne śpiewanie piosenki o alfabecie https://www.youtube.com/watch?v=7jVFmqkN4YU 3.Wyszukiwanie takich samych sylab (memory sylabowe). Proszę kliknąć w link:  http://learningapps.org/watch?v=ppo77qdxa17 Dobieranie podpisów do obrazków. Proszę kliknąć w link: https://learningapps
Obraz
27 maja 2020 r. Temat: DNI TYGODNIA Plan lekcji: 1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.)  Zapoznanie dzieci z nazwami dni tygodnia i próby zapamiętania ich kolejności. 2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Wysłuchanie wiersza Ludwika Jerzego Kerna "Dni tygodnia" z próbą odpowiadania na pytania. 3 -4 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Odtwarzanie tekstu i melodii piosenki o dniach tygodnia. Kolorowanie obrazka przedstawiającego mój ulubiony dzień tygodnia. 1. Dzisiaj na zajęciach przypomnicie sobie dni tygodnia. Tydzień dzieci miał siedmioro, naucz się z nami, jak je nazywać, proszę kliknąć w link: https://youtu.be/Y5fAUZna0kI 2.Słuchanie wiersza Ludwika Jerzego Kerna czytanego przez Rodziców. Znam pewnego kawalera, co na niedziele się tydzień ubiera. W poniedziałek Robi przedziałek. We wtorek wkłada do umywalki korek. W środę nalewa wodę. W czwartek Parska jak dziki lampartek. W piątek Myje nosa kawalątek. W sobotę wyciera
Obraz
26 maja 2020 r. Temat: KOCHAM CIĘ MAMO! Plan lekcji: 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Rozmowa na temat: Jakie święto obchodzimy 26 maja. Za co kochamy nasze mamy?. Co można robić z mamą? - uzupełnianie kart pracy. 2 - 3 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Wykonanie portretu mamy wybraną przez siebie techniką. Laurka dla mamy - wycinanie po śladzie, przyklejanie liter. Zwrócenie uwagi na estetykę prac. 4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Gry i zabawy ruchowe w parku z pokonywaniem naturalnych przeszkód. 1. Jakie święto obchodzimy 26 maja?            Za co kochamy nasze mamy? - za to, że jestem na świecie - że mnie kocha; - opiekuje się mną - czuwa, gdy jestem chory - pomaga mi w lekcjach - jest zawsze miła i uśmiechnięta - opowiada mi bajki lub czyta    książki                - przygotowuje smakołyki - dba o mnie Przyjrzyj się zdjęciom. Powiedz, co można robić z mamą? Zaznacz, co najbardziej lubisz robić ze swoją mamą. 2. Wykona
Obraz
25 maja 2020 r. Temat: ZAMKI Plan lekcji: 1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) Zabawa słownikowa: " Co to jest zamek?". 2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) 10 najpiękniejszych zamków w Polsce - oglądanie filmu na YouTube. 3 -4 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.)  Zamek z klocków – praca konstrukcyjna. Zamek - malowanie kredkami. 1. Zabawa słownikowa: „Co to jest zamek?” Dzieci wyjaśniają znaczenie słowa „zamek” i samodzielnie dobierają obrazki w pary: drzwi - zamek do drzwi; kurtka – zamek błyskawiczny (suwak); piasek - zamek z piasku; zamek jako budowla - cegła. Rodzic informuje dzieci, że słowo zamek może mieć kilka znaczeń. Zabawa ze słowem „zamek” – tworzenie zdrobnienia i zgrubienia. zamek do drzwi                                                                              zamek do spodni                zamek do spódnicy kurtka – zamek błyskawiczny (suwak) zamek - budowla               zamek z piasku