10 czerwca 2020 r. Temat: CZYM MOŻEMY PODRÓŻOWAĆ? TRANSPORT LĄDOWY Plan lekcji: 1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) Rozpoznawanie i prawidłowe nazywanie wybranych środków transportu lądowego na podstawie planszy. Wzbogacenie czynnego słownictwa o nazwy środków lokomocji. 2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Rozwiązywanie zagadek słownych. Określanie pierwszej i ostatniej głoski w nazwie pojazdu, dzielenie nazwy na sylaby. 3 -4 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Zagadki dźwiękowe - odgłosy danego pojazdu, odgadywanie nazwy. Zabawa klockami - budowanie garaży dla samochodów. 1. Przyjrzyj się uważnie planszom i powiedz jakie rozpoznajesz pojazdy? 2. Rozwiązywanie zagadek słownych związanych z tematem zajęć. Poproście Rodziców o przeczytanie zagadek. Określanie pierwszej i ostatniej głoski w nazwie pojazdu, dzielenie nazwy na sylaby. Przybyć zawsze w porę na stację się stara. Lecz tak się zasapie, aż z niej b
Posty
Wyświetlanie postów z czerwca 7, 2020
- Pobierz link
- Inne aplikacje
Autor:
Grazyna Kos
9 czerwca 2020 r. Temat: ZWIERZĘTA EGZOTYCZNE Plan lekcji: 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Utrwalenie nazw, wyglądu, zachowań i sposobu życia niektórych zwierząt egzotycznych na podstawie filmu. Nazywanie zwierząt, podpisywanie, określanie pierwszej i ostatniej głoski, dzielenie nazwy na sylaby. 2 - 3. Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) "Jakie to zwierzę?" - rozwiązywanie zagadek słownych. Kolorowanie obrazka - słoń. 4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Gry i zabawy z piłką w parku. Witam moich wspaniałych uczniów ;) 1."W krainie egzotycznych zwierząt" poznanie wyglądu i nazw wybranych zwierząt egzotycznych. Zapraszam do obejrzenia filmu: https://youtu.be/MlZr2NTt-gM Oglądanie ilustracji przedstawiających zwierzęta egzotyczne - nazywanie zwierząt, podpisywanie, określanie pierwszej i ostatniej głoski, dzielenie nazwy na sylaby. 2. "Jakie to zwierzę?" - rozwiązywanie zagadek słownych.
- Pobierz link
- Inne aplikacje
Autor:
Grazyna Kos
8 czerwca 2020 r. Temat: INSTRUMENTY MUZYCZNE Plan lekcji: 1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) Rozpoznawanie brzmienia instrumentów wskazując odpowiednie ilustracje lub instrument na zdjęciu. 2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Oglądanie ilustracji przedstawiających instrumenty muzyczne - nazywanie instrumentów, podpisywanie, określanie pierwszej i ostatniej głoski, dzielenie nazwy obrazków na sylaby i głoski. 3 -4 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Karty pracy - kolorowanie instrumentów muzycznych. Rozwijanie sprawności manualnej: rozcinanie i układanie zdjęcia. Zdjęcie - gitara, akordeon. Witam moich wspaniałych uczniów ;) 1. Wizyta w szkole muzycznej: Poznajemy instrumenty, proszę kliknąć w link: https://youtu.be/f43qSH2Nq9w 2.Oglądanie ilustracji przedstawiających instrumenty - dzieci nazywają instrumenty, podpisują, określają pierwszą i ostatnią głoskę, dzielą nazwy obrazków na sylaby i głoski. 3. Karty pracy – nazwij instrumen