26 maja 2020 r.
Temat: KOCHAM CIĘ MAMO!
Plan lekcji:
1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Rozmowa na temat: Jakie święto obchodzimy 26 maja. Za co kochamy nasze mamy?. Co można robić z mamą? - uzupełnianie kart pracy.
2 - 3 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Wykonanie portretu mamy wybraną przez siebie techniką. Laurka dla mamy - wycinanie po śladzie, przyklejanie liter. Zwrócenie uwagi na estetykę prac.
4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Gry i zabawy ruchowe w parku z pokonywaniem naturalnych przeszkód.
1. Jakie święto obchodzimy 26 maja?


          Za co kochamy nasze mamy?
- za to, że jestem na świecie
- że mnie kocha;
- opiekuje się mną
- czuwa, gdy jestem chory
- pomaga mi w lekcjach
- jest zawsze miła i uśmiechnięta
- opowiada mi bajki lub czyta    książki
               - przygotowuje smakołyki
- dba o mnie
Przyjrzyj się zdjęciom. Powiedz, co można robić z mamą? Zaznacz, co najbardziej lubisz robić ze swoją mamą.

2. Wykonaj portret mamy wybraną przez siebie techniką.
3. Wykonaj laurkę dla mamy.

Podczas wykonywanie laurki słuchanie w tle piosenki o mamie, proszę kliknąć w link: https://youtu.be/pamULWD7hzY
4. Gry i zabawy ruchowe w parku z pokonywaniem naturalnych przeszkód.
PRACE NADESŁANE PRZEZ UCZNIÓW:
Fabian

Fabian

Fabian

Fabian

Fabian

Fabian

Fabian




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY C KLASA IV MATEUSZ J.