Posty

Wyświetlanie postów z maja 31, 2020
Obraz
5 czerwca 2020 r. Temat: TAŃCZYĆ KAŻDY MOŻE... Plan lekcji: 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz. ) Oglądanie filmiku z turnieju tańca towarzyskiego. Swobodne wypowiedzi dzieci na temat strojów, fryzur uczestników. 2 - 3 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Słuchanie muzyki w połączeniu z aktywnością ruchową, gestami. "Zatańcz tak jak ja” - nauka  prostych kroków hip - hopu na podstawie filmu instruktażowego. 4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Spacer brzegiem morza. Witam moich wspaniałych uczniów ;) 1. Zapraszam Was do obejrzenie krótkiego filmiku z turnieju tańca towarzyskiego. Zwróćcie uwagę na stroje, ruchy, makijaż i fryzury uczestników. Proszę kliknąć w link:  https://youtu.be/IYMpz1pjYJs Próba odpowiedzi na pytanie: Czy łatwo jest zostać tancerzem? Jak dużo czasu musi poświęcić tancerz na ćwiczenia, aby perfekcyjnie wykonać taniec? 2-3. „Zatańcz tak jak ja” - nauczymy się prostych kroków hip - hopu, proszę kliknąć w link: https://youtu.be/vsCnm
Obraz
4 czerwca 2020 r. Temat: RAZ, DWA, TRZY- LICZYSZ TY Plan lekcji: 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Rozwijanie umiejętności językowych w zakresie mowy. Rozwijanie pamięci poprzez powtarzanie wierszyków i rymowanek. 2 - 3 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.). Rozwijanie motoryki małej poprzez zabawy paluszkowe. Ćwiczenia oddechowe - zabawa uspokajająco – wyciszająca. 4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Ćwiczymy na mini siłowni plenerowej. 1. Ciekawa jestem, czy znacie jakieś wyliczanki. Przypomnę Wam kilka najbardziej znanych. Nuda wam nie grozi - zabawy można dowolnie urozmaicać i modyfikować. Proszę Rodziców o przeczytanie. Słowa wyliczanki dzieci demonstrują za pomocą palców prawej ręki. Kominiarz Idzie kominiarz po drabinie... (maszerujemy dwoma palcami po rączce) Po drabinie... (przesuwamy palce coraz wyżej...) Fiku-miku już w kominie! (szybkim ruchem wkładamy dłoń pod pachę ) Wyliczanki prosto z podwórka Zabawy w grupie na podwórku czy szkolnym
Obraz
3 czerwca 2020 r. Temat: PRAWA I OBOWIĄZKI DZIECI Plan lekcji: 1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) Rozmowa z dziećmi na temat Praw Dziecka – szczególnie prawa do zabawy i do uczestnictwa w zabawie, do nauki. 2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Ćwiczenia matematyczne – dodawanie i odejmowanie w zakresie 15 na konkretach. Obliczanie i kolorowanie okienka z liczbą będącą wynikiem działania. 3 -4 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) „ Złota rybka spełniająca marzenia” - odrysowanie od szablonu rybki, wycinanie i ozdabianie według własnych pomysłów. Słodki poczęstunek – wyjście na lody. 1.Zapraszam do obejrzenia filmu edukacyjnego na temat Praw Dziecka, proszę kliknąć w link: https://youtu.be/f4tbWJo02q4 Rozmowa Rodziców z dziećmi na temat: Co to jest prawo? Prawo to pewne normy, reguły postępowania obowiązujące w państwie. Co to jest obowiązek? Obowiązek to sytuacja, polegająca na tym, że musimy się w określony sposób, w danej sytuacji zach
Obraz
2 czerwca 2020 r. Temat: DZIECI Z RÓŻNYCH STRON ŚWIATA Plan lekcji: 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Zapoznanie dzieci z nazwami i wyglądem ich rówieśników z różnych stron świata. Wzbogacanie słownika czynnego dzieci. 2 - 3 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Co lubią robić dzieci na obrazkach, a następnie dorysuj to co Ty lubisz robić najbardziej. Nauka słów i melodii piosenki Majki Jeżowskiej "Kolorowe dzieci". 4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Gry i zabawy ruchowe na placu zabaw. Witam moich wspaniałych uczniów ;) 1. Na początek zapraszam do obejrzenia filmiku przedstawiającego dzieci z różnych stron świata, proszę kliknąć w link; https://youtu.be/UP9P0uB2Llw Zwróćcie uwagę, że każde z nich jest inne, ma inny kolor skóry, inny kształt oczu, inne fryzury i ubrania. Zapewniam was jednak, że pomimo tego, że różnią się wyglądem, wszystkie kochają się bawić z kolegami i koleżankami tak jak wy. Przyjrzyjcie się obrazkowi. Powiedzcie, gdzie dzieci
Obraz
1 czerwca 2020 r. Temat: DZIEŃ DZIECKA Plan lekcji: 1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się  (1 godz.) Oglądanie ulubionej bajki.  Wzbogacanie słownictwa czynnego oraz biernego. 2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne  (1 godz.) Wzmacnianie więzi emocjonalnej między dzieckiem a rodzicem -   wesołe zabawy.  Zaznaczanie trzech czynności, które chcecie robić w Dniu Dziecka - karta pracy. 3 -4 Zajęcia rozwijające kreatywność   (2 godz.)     Poczęstunek: kiełbaska z grilla, soki, słodycze, lody, wata cukrowa.  Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań.  1.   Każdy z nas ma w roku swoje święto. W maju i czerwcu świętuje cała rodzina: mama, tata i dzieci. Dzisiejsze spotkanie jest wyjątkowe i uroczyste, dzisiejszy dzień należy do Was, to Wy dzisiaj świętujecie. 2. Zaznacz trzy czynności, które chcesz robić w Dniu Dziecka. Pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzeni a 😊 Po pierwsze: żeby uśmiech zawsze gościł na Waszych buziach 😃A każdy dzień, żeby był wspaniałą przygodą 😄