24 kwietnia 2020r. Temat: NA PLACU BUDOWY Plan lekcji Funkcjonowanie osobiste i społeczne - 1 godz. Zajęcia rozwijające kreatywność - 2 godz. Wychowanie fizyczne - 1 godz. 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne Na dzisiejszych zajęciach przeniesiemy się na plac budowy i będziemy poznawać maszyny i narzędzia, które są wykorzystywane do tego typu pracy oraz dowiemy się, jakie czynności wykonuje murarz. Pewnie niektórzy z Was znają bajkę „Bob budowniczy”. Proszę Rodziców o przeczytanie dzieciom opowiadania. Bob budowniczy miał za zadanie wybudować dom. Słynął z tego, że był najlepszym budowniczym w mieście Świnoujście. Dom miał być dla pięcioosobowej rodziny – mamy, taty, Mateusza, Fabiana i Julki. W domu było sześć pokoi – 1 pokój gościnny, pokoje dla mamy, taty, Mateusza, Fabiana i Julki. Wybudowanie takiego domu wymagało dużo pracy. Wykorzystano wiele narzędzi i maszyn budowlanych. Na początku koparką, wyrównano teren i wykopano fundamenty. Następna na plac budowy wje
Posty
Wyświetlanie postów z kwietnia 19, 2020
- Pobierz link
- Inne aplikacje
Autor:
Grazyna Kos
2 3 kwietnia 2020r. Temat : ŚWIATOWY DZIEŃ KSIĄŻKI WITAM SERDECZNIE DZIECI I RODZICÓW P lan lekcji Funkcjonowanie osobiste i społeczne - 1 godz. Zajęcia rozwijające kreatywność - 2 godz. Wychowanie fizyczne- 1 godz. 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne Zaczniemy od zagadki: Rodziców proszę o przeczytanie. Z niej w szkole i w domu nauczysz się wiele. Szanuj ją i kochaj, jest twym przyjacielem. Na pewno odgadliście- to książka Przyjrzyjcie się historyjce obrazkowej i spróbujcie opowiedzieć o etapach powstawania książki. Dla ułatwienia: autor pisze książkę, ilustrator wykonuje obrazki do książki, drukarz przygotowuje książkę do druku, w drukarni maszyny drukują książkę, introligator oprawia książki, książka trafia do księgarni, biblioteki, czytelnik wybiera i kupuje lub wypożycza książkę. 2. Zajęcia rozwijające kreatywność Chciałabym teraz przeczytać Wam bajkę , ,Brzydkie kaczątko". Nie mogę tego zrobić osobiście,
- Pobierz link
- Inne aplikacje
Autor:
Grazyna Kos
22 kwietnia 2020r. T emat: POTRAFIĘ LICZYĆ - ZABAWY MATEMATYCZNE Dzisiaj jest środa, czas na matematykę. 1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się - 1 godz. Na tej lekcji przypomnisz sobie: "Co to jest dodawanie". W tym celu proszę kliknąć w link https://youtu.be/yEWmp54ogwk 2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne - 1 godz. Następnie klikamy w link: https://www.matzoo.pl/ Jest to strona z zadaniami interaktywnymi . Tam klikamy KLASA 1, DODAWANIE, i po lewej stronie POLICZ I DODAJ W ZAKRESIE 10 (pozycja 5). Należy zdobyć 15 poprawnych punktów. Zadanie dla Julki Klikamy w link https://www.matzoo.pl/ Tam klikamy ZERÓWKA, KSZTAŁTY I KOLORY, DOPASUJ KOLORY ( pozycja 3). Należy zdobyć 15 poprawnych punktów. 3. Zajęcia rozwijające kreatywność - 2 godz. Wykonaj cztery dowolne karty pracy znajdujące się w teczce na dodawanie. Zadanie dla Julki - pomaluj zgodnie z instrukcją - proszę Rodziców o pomoc. Dziękuję Wam za wspólną naukę. Proszę o przesłanie zdjęć z
- Pobierz link
- Inne aplikacje
Autor:
Grazyna Kos
2 1 kwietnia 2020r. Temat: KWIATY Z CEBULEK? 1. Jak wiecie nie wszystkie kwiaty wyrastają z nasion, są też takie, które wyrastają z cebulek, ale cebulki te nie są jadalne . Przyjrzyjcie się zdjęciom: spróbujcie ustnie nazwać te kwiaty. 2. Rozwiążcie zagadki. Proszę rodziców o przeczytanie. Jak ten kwiatek się nazywa, co słowo „pan” w nazwie ukrywa? /TULIPAN/ Na trawnikach i rabatach rosną ozdobne o żółtych kwiatach. Przystań czasem przy nich chwile, te piękne kwiaty to.../ŻONKILE/ 3. Proponuję Wam pokolorowanie wybrany obrazek . 4. Ćwiczenia gimnastyczne w domu, kliknij w link https://youtu.be/VNtWgtAf8Pc NADESŁANE PRACE UCZNIÓW Fabian
- Pobierz link
- Inne aplikacje
Autor:
Grazyna Kos
20 kwietnia 2020r. Witam Was serdecznie! Temat: OD NASIONA DO ROŚLINY 1. Jak rosną rośliny? Obejrzyj film, kliknij w link https://youtu.be/JGNkJp3hqmA Następnie przyjrzyj się dokładnie ilustracjom. Rozetnij wzdłuż narysowanych linii i ułóż obrazki tak, aby pokazały jak rozwija się roślina. 2. Zakładamy własną hodowlę fasoli. Postępuj zgodnie z kolejnością na filmie. Poproś Rodzica o pomoc. Wejdź na stronę podaną w linku https://youtu.be/KVKpNVhyVmc Czekam na zdjęcia z Waszymi pracami i komentarze na blogu! Fabian Prace uczniów: Fabian Fabnian Fabian Julka