Posty

Wyświetlanie postów z kwietnia 19, 2020
Obraz
24 kwietnia 2020r.  Temat: NA PLACU BUDOWY  Plan lekcji  Funkcjonowanie osobiste i społeczne - 1 godz. Zajęcia rozwijające kreatywność - 2 godz. Wychowanie fizyczne - 1 godz. 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne Na  dzisiejszych  zajęciach przeniesiemy się na plac budowy i będziemy poznawać maszyny i narzędzia, które są wykorzystywane do tego typu pracy oraz dowiemy się, jakie czynności wykonuje murarz. Pewnie niektórzy z Was znają bajkę „Bob budowniczy”. Proszę Rodziców o przeczytanie dzieciom opowiadania. Bob budowniczy miał za zadanie wybudować dom. Słynął z tego, że był najlepszym budowniczym w mieście Świnoujście. Dom miał być dla pięcioosobowej rodziny – mamy, taty, Mateusza, Fabiana i Julki. W domu było sześć pokoi – 1 pokój gościnny, pokoje dla mamy, taty, Mateusza, Fabiana i Julki. Wybudowanie takiego domu wymagało dużo pracy. Wykorzystano wiele narzędzi i maszyn budowlanych. Na początku koparką, wyrównano teren i wykopano fundamenty. Następna na plac budowy wje
Obraz
2 3 kwietnia 2020r. Temat : ŚWIATOWY DZIEŃ KSIĄŻKI    WITAM SERDECZNIE DZIECI I RODZICÓW P lan lekcji Funkcjonowanie osobiste i społeczne - 1 godz. Zajęcia rozwijające kreatywność - 2 godz.  Wychowanie fizyczne- 1 godz. 1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne Zaczniemy od zagadki:  Rodziców proszę o przeczytanie. Z niej w szkole i w domu nauczysz się wiele. Szanuj ją i kochaj, jest twym przyjacielem. Na pewno odgadliście- to książka     Przyjrzyjcie się historyjce obrazkowej i spróbujcie opowiedzieć o etapach powstawania książki. Dla ułatwienia:  autor pisze książkę, ilustrator wykonuje obrazki do książki, drukarz przygotowuje książkę do druku, w drukarni  maszyny drukują książkę,  introligator oprawia książki, książka trafia do księgarni, biblioteki,  czytelnik wybiera i kupuje lub wypożycza książkę.               2. Zajęcia rozwijające kreatywność Chciałabym teraz przeczytać Wam bajkę , ,Brzydkie kaczątko".  Nie mogę tego zrobić osobiście,
Obraz
22 kwietnia 2020r. T emat:  POTRAFIĘ LICZYĆ - ZABAWY MATEMATYCZNE Dzisiaj jest środa, czas na matematykę. 1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się - 1 godz.  Na tej lekcji przypomnisz sobie: "Co to jest dodawanie". W tym celu proszę kliknąć w link https://youtu.be/yEWmp54ogwk 2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne - 1 godz. Następnie klikamy w  link:   https://www.matzoo.pl/   Jest to strona z zadaniami interaktywnymi . Tam klikamy KLASA 1, DODAWANIE,  i po lewej stronie POLICZ I DODAJ W ZAKRESIE 10  (pozycja 5). Należy zdobyć 15 poprawnych punktów. Zadanie dla Julki Klikamy w link  https://www.matzoo.pl/   Tam klikamy ZERÓWKA, KSZTAŁTY I KOLORY, DOPASUJ KOLORY ( pozycja 3).  Należy zdobyć 15 poprawnych punktów. 3. Zajęcia rozwijające kreatywność - 2 godz. Wykonaj cztery dowolne karty pracy znajdujące się w teczce na dodawanie.  Zadanie dla Julki - pomaluj zgodnie z instrukcją - proszę Rodziców o pomoc.  Dziękuję Wam za wspólną naukę. Proszę o przesłanie zdjęć z
Obraz
2 1 kwietnia 2020r. Temat:  KWIATY Z CEBULEK? 1. Jak wiecie nie wszystkie kwiaty wyrastają z nasion, są też takie, które wyrastają z cebulek,  ale cebulki te nie są jadalne .  Przyjrzyjcie się zdjęciom: spróbujcie ustnie nazwać te kwiaty.                         2. Rozwiążcie zagadki. Proszę rodziców o przeczytanie. Jak ten kwiatek się nazywa, co słowo „pan” w nazwie ukrywa?    /TULIPAN/ Na trawnikach i rabatach rosną ozdobne o żółtych kwiatach. Przystań czasem przy nich chwile,  te piękne kwiaty to.../ŻONKILE/ 3. Proponuję Wam pokolorowanie wybrany obrazek . 4. Ćwiczenia gimnastyczne w domu, kliknij w link  https://youtu.be/VNtWgtAf8Pc NADESŁANE PRACE UCZNIÓW               Fabian                                                                                                                                                                                                                                           
Obraz
20 kwietnia 2020r. Witam Was serdecznie! Temat:  OD NASIONA DO ROŚLINY 1. Jak rosną rośliny?  Obejrzyj film, kliknij w link  https://youtu.be/JGNkJp3hqmA   Następnie przyjrzyj się dokładnie ilustracjom.  Rozetnij wzdłuż narysowanych linii i ułóż obrazki tak, aby pokazały jak rozwija się roślina. 2.  Zakładamy własną hodowlę fasoli.  Postępuj zgodnie z kolejnością na filmie. Poproś Rodzica o pomoc. Wejdź na stronę podaną w linku     https://youtu.be/KVKpNVhyVmc                                                                                                                       Czekam na zdjęcia z Waszymi pracami i komentarze na blogu! Fabian Prace uczniów:  Fabian Fabnian Fabian Julka