29 maja 2020 r.
Temat: ALFABET
Plan lekcji:
1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Powtórzenie i utrwalenie wiadomości i umiejętności uczniów w zakresie znajomości liter i nauki czytania podczas pracy z wykorzystaniem programu edukacyjnego. Wyszukiwanie miejsca głosek w podanych schematach wyrazów
2 - 3 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.). Zabawy na platformie edukacyjnej pisupisu.pl. Praca plastyczna: kolorowanie litery na którą zaczyna się moje imię i ozdabianie jej – technika dowolna.
4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Zabawy na plaży: chodzenie wzdłuż narysowanej linii.
1.Wyszukiwanie miejsca głosek w podanych schematach wyrazów. Proszę kliknąć w link: https://learningapps.org/view1098390 2.Wejdź na stronę pisupisu.pl- gry edukacyjne dla dzieci, następnie kliknij PRZEDSZKOLE, potem ALFABET I CYFRY , następnie wybierz
4. Zabawy na plaży: chodzenie wzdłuż narysowanej linii.
Temat: ALFABET
Plan lekcji:
1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Powtórzenie i utrwalenie wiadomości i umiejętności uczniów w zakresie znajomości liter i nauki czytania podczas pracy z wykorzystaniem programu edukacyjnego. Wyszukiwanie miejsca głosek w podanych schematach wyrazów
2 - 3 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.). Zabawy na platformie edukacyjnej pisupisu.pl. Praca plastyczna: kolorowanie litery na którą zaczyna się moje imię i ozdabianie jej – technika dowolna.
4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Zabawy na plaży: chodzenie wzdłuż narysowanej linii.
1.Wyszukiwanie miejsca głosek w podanych schematach wyrazów. Proszę kliknąć w link: https://learningapps.org/view1098390 2.Wejdź na stronę pisupisu.pl- gry edukacyjne dla dzieci, następnie kliknij PRZEDSZKOLE, potem ALFABET I CYFRY , następnie wybierz
- słowo na literę
- dopasuj literki
- znajdź literę
- znajdź literę - małe litery
- znajdź literę - wielkie litery
- znajdź i zaznacz wszystkie małe litery
4. Zabawy na plaży: chodzenie wzdłuż narysowanej linii.
Rysujemy na piasku za pomocą patyka dość długą nieregularną, a nawet fantazyjną linię - należy iść wzdłuż linii możliwie równo po obu jej stronach. Trudniejszy wariant to przejście dokładnie po narysowanej linii, tak aby ślady stóp znalazły się na linii.
Skończone mateusz
OdpowiedzUsuńJulia obecna
OdpowiedzUsuń