17 czerwca 2020 r.
Temat: KTO I CO PŁYWA W MORZU?
Plan lekcji:
1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.)Rozmowy z dziećmi o mieszkańcach mórz w oparciu o doświadczenia dzieci. Co można znaleźć na plaży?
2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) "Podwodny świat” – oglądanie filmu przedstawiającego ciekawe okazy zwierząt żyjących w morzu i oceanie. Rozpoznawania odgłosów natury na podstawie filmu dźwiękowego.
2 - 3. Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) "Mieszkańcy mórz i oceanów”- wykonanie pracy technicznej z wykorzystaniem sylwet ryb i innych zwierząt morskich. Przyklejanie elementów. Łączenie obrazków z cieniami. Spacer brzegiem morza - zbieranie muszelek, bursztynów.
1. "Podwodny świat” – zapraszam do obejrzenia filmu przedstawiającego ciekawe okazy zwierząt żyjących w morzu i oceanie. Proszę kliknąć w link:. https://youtu.be/OWs3kSEHnuo


Teraz przyjrzyjcie się obrazkowi i odpowiedzcie na pytanie: Kto i co pływa w morzu?

Co można znaleźć na plaży? (bursztyny i muszelki)
- Co je wyrzuca na brzeg?
- Co się tworzy na morzu?
bursztyny
muszelki
2. Mieszkańcy mórz i oceanów”- wykonanie pracy technicznej z wykorzystaniem sylwet ryb i innych zwierząt morskich. Przyklejanie elementów.



3. A teraz zapraszam Was do rozpoznawania odgłosów natury, proszę kliknąć w link: https: https://youtu.be/JwbMnvfN2y8
Zagadki dźwiękowe, proszę kliknąć w link: https://youtu.be/eVPhhfQ9Xuc4. Wybierz się z rodzicami na spacer brzegiem morza - nazbieraj muszelek, może uda ci się znaleźć bursztynki.
Dla chętnych: rozetnij i ułóż obrazek.


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej pracy.



























































































































Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY C KLASA IV MATEUSZ J.