7 maja 2020 r.
Temat: CZY TO DZIEŃ, CZY TO NOC?
Plan lekcji:
1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Zapoznanie dzieci ze zjawiskiem powstawania dnia i nocy na podstawie filmu edukacyjnego. Utrwalenie zmiękczenia „NI” na podstawie wyrazu „niebo”. Czytanie globalne wyrazów: DZIEŃ, NOC, SŁOŃCE, KSIĘŻYC, GWIAZDY, NIEBO, pisanie po śladzie i samodzielnie.
2-3 Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Rozmowa na temat ilustracji przedstawiających dzień oraz noc. Przyporządkowanie słońca i księżyca do poszczególnych obrazków. Wykonanie słoneczka z figur geometrycznych.
4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Zabawa w pokonywaniu przeszkód w domu.
1. Zapoznanie dzieci ze zjawiskiem powstawania dnia i nocy. zapraszam do obejrzenia filmu edukacyjnego pt." Paxi - Dzień, noc i pory roku", proszę kliknąć w link: https://youtu.be/ekY5oZDdQ4k
2. Rozmowa na temat ilustracji przedstawiających dzień oraz noc – dzieci wskazują różnice i podobieństwa – nazywają obrazki używając słów: dzień -noc. Przyporządkowują słońce i księżyc do poszczególnych obrazków.
 Do podanej pory dnia dopasuj odpowiednie zdjęcie.


 Nazwij obrazki, podpisz je.


3. Praca plastyczna - słoneczko z figur geometrycznych.


4. Zabawa w pokonywaniu przeszkód w domu:
- bieg na czworakach do kuchni i z powrotem
- przeczołgaj się pod krzesłem
- przeczołgaj się pod stołem
- swobodny marsz z pokoju do kuchni i z powrotem
NADESŁANE PRACE UCZNIÓW:
Fabian
Fabian
Fabian

Julka
Fabian

































































































































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY C KLASA IV MATEUSZ J.