6 maja 2020 r.
Temat: ŹRÓDŁA PRĄDU
Plan lekcji:
1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) Oglądanie filmu edukacyjnego „Oszczędzaj energię”. Udzielanie odpowiedzi na pytania: W jaki sposób oszczędzamy energię? Wzbogacenie słownictwa uczniów.
2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Zapoznanie z różnymi źródłami naturalnej energii.
3-4. Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Praca plastyczna: kolorowanie obrazka. Zajęcia praktyczne: odkurzanie pokoju pod kierunkiem Rodzica.
1. Dlaczego energię trzeba oszczędzać?
- Czy prąd jest za darmo, czy trzeba go oszczędzać?
- Czy możemy żarówką świecić cały dzień i noc?
„Jak można oszczędzać energię elektryczną w domu? , obejrzyj film, kliknij w link: https://youtu.be/ssbuazIp4Ts
2. Obejrzyjcie ilustracje, pokazują one skąd z przyrody czerpiemy naturalną energię.
3. Praca plastyczna: pokoloruj wybrany przez siebie obrazek.
Temat: ŹRÓDŁA PRĄDU
Plan lekcji:
1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) Oglądanie filmu edukacyjnego „Oszczędzaj energię”. Udzielanie odpowiedzi na pytania: W jaki sposób oszczędzamy energię? Wzbogacenie słownictwa uczniów.
2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Zapoznanie z różnymi źródłami naturalnej energii.
3-4. Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Praca plastyczna: kolorowanie obrazka. Zajęcia praktyczne: odkurzanie pokoju pod kierunkiem Rodzica.
1. Dlaczego energię trzeba oszczędzać?
- Czy prąd jest za darmo, czy trzeba go oszczędzać?
- Czy możemy żarówką świecić cały dzień i noc?
„Jak można oszczędzać energię elektryczną w domu? , obejrzyj film, kliknij w link: https://youtu.be/ssbuazIp4Ts
2. Obejrzyjcie ilustracje, pokazują one skąd z przyrody czerpiemy naturalną energię.
elektrownia wiatrowa |
elektrownia słoneczna |
elektrownia wodna |
Julia wykonała zadanie
OdpowiedzUsuńSkończone mateusz
OdpowiedzUsuń