13 maja 2020 r.
Temat: MIESZKAŃCY ŁĄKI
Plan lekcji:
1. Zajęcia rozwijające komunikowanie się (1 godz.) Utrwalanie wiadomości na temat owadów żyjących na łące w trakcie rozwiązywania zagadek. Wzbogacanie słownictwa. Czytanie globalne wyrazów: BIEDRONKA, OSA, MRÓWKA, KONIK POLNY, PSZCZOŁA, MOTYL. Podział na sylaby.
2. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Ćwiczenia matematyczne - karty pracy.
3-4. Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Kolorowanie rysunku - biedronka. Wyjście na spacer – obserwacja przyrody w środowisku naturalnym.
1. Rozwiązywanie zagadek, proszę kliknąć w link: https://youtu.be/LIsNWZUA8X4
Rozmowa z dziećmi n/t. „Jakie poznaliście owady?” Komu potrzebne są owady (np. pszczoły,osy motyle, trzmiele – zapylanie kwiatów, rozmnażanie roślin; biedronki – zjadają mszyce, szkodniki roślin; mrówki – budując mrowiska przenoszą nasiona różnych roślin).
Mieszkańcy łąki

Dopasuj











2. Ćwiczenia matematyczne .




















3. Kolorowanie rysunku - biedronka.
4. Wyjście na spacer – obserwacja przyrody w środowisku naturalnym. Przypominam o owadach żądlących – trzeba zachować ostrożność i obserwować z pewnej odległości.

Życzę Wam udanych obserwacji !
NADESŁANE PRACE UCZNIÓW:
BRAWO FABIAN!

BRAWO FABIAN!
BRAWO FABIAN!


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY C KLASA IV MATEUSZ J.