12 maja 2020 r.
Temat: MAJOWA ŁĄKA
Plan lekcji:
1. Funkcjonowanie osobiste i społeczne (1 godz.) Zapoznanie z nazwami popularnych roślin łąkowych. Wzbogacanie słownika dzieci o nowe wyrazy. Czytanie globalne wyrazów: ŁĄKA, OSET, STOKROTKI, MAK.
2 - 3. Zajęcia rozwijające kreatywność (2 godz.) Poznawanie roślin w ich naturalnym środowisku - spacer na pobliską łąkę. Zachęcanie dzieci do uważnej obserwacji. Zwracanie uwagi na odpowiednie zachowanie na łące.
4. Wychowanie fizyczne (1 godz.) Gry i zabawy ruchowe na świeżym powietrzu - pokonywanie naturalnych przeszkód.





 
1. Co to jest łąka? Rozpoznawanie i nazywanie znanych roślin łąkowych na podstawie zdjęć. Który kwiat jest ci znany ?
Który kwiat jest według ciebie najładniejszy ?
Jaki kwiat ma kolor czerwony ?
Jak nazywają się kwiaty koloru żółtego ?
Jak nazywają się kwiaty koloru białego? Wykonaj karty pracy:

 

2. Poznawanie roślin w ich naturalnym środowisku - spacer na pobliską łąkę.
3. Praca plastyczna : wycinanie i naklejanie na zielonej kartce gotowy kwiatów. Dzieci otrzymują kartę pracy ( są w Waszych teczkach).

4. Gry i zabawy ruchowe na świeżym powietrzu - pokonywanie naturalnych przeszkód.
PRACE UCZNIÓW:


Fabian
Fabian







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ZESPÓŁ EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY C KLASA IV MATEUSZ J.